2011. december 29., csütörtök

szép és jól működő zsebóra beépítés 43mm kn - Jelenlegi ára: 21 900 Ft

Zsebóra beépítés
Még egy olyan darab, amit szeretek, de sajnos nincs annyi pénzem, hogy mindent megtartsak és még újakat is vegyek...
Nem tudom, milyen márkájú a szerkezet, nem láttam jelölést. Így ránézésre azt mondanám, hogy valamikor az 1910-es években készült, gyanítom Svájcban. Minőségi, anker járatos, nagyon szépen (és jó hangosan) ketyeg ráadásul elég pontos is, ami nem rossz egy 100 év körüli versenyzőtől. Teljesen hordható méretű (43mm kn), vagyis nem óriási bumszli, de azért a ma divatos méretes órák között is megállja a helyét, na és akár a mindennapi strapát is bírja - én is sokszor hordtam. A tok fix füles és kitűnő állapotú. Szerintem argentánból van, vagy ahogy mifelénk híjják: alpakka.
Ahhoz képest, hogy milyen roncsokat - és milyen áron! - szoktam itt látni beépítés címén, ez egy remek ajánlat. Ezt az órát tényleg lehet hordani is, és csak azért teszem fel, mert nagyon szeretnék megvenni valamit. Ha nem megy el ez alatt a pár nap alatt, megy szépen vissza a gyűjteménybe. : )



Jelenlegi ára: 21 900 Ft

Az aukció vége: 2011-12-19 14:00
. szép és jól működő zsebóra beépítés 43mm kn - Jelenlegi ára: 21 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése